شما اینجا هستید

پیغام هشدار

با ثبت نام به عنوان سردبیر مطبوعه می توانید نسخه کامل این محتوی را خریداری کنید. برای ثبت نام اینجا را کلیک کنید.
نویسنده: 
تعداد کلمات: 
1010
تعداد خرید های قبلی: 
0

مقاله/ عرضه سودآور محصولات رسانه ای؛ چرا و چگونه؟

حوزه خبری: 
اقتصادی
موضوع پرونده: 
اقتصاد رسانه

مطلب پیش رو از راه های عرضه محصولات رسانه ای که شرایط سودآور را برای عرضه کننده فراهم می کند، سخن می گوید.

نگارنده همچنین ساختارها و مرزهای متغیر بازار را نیز شرح می دهد.

در بخشهایی ازین مطلب می خوانید:

".... این کار هنگامی صورت می گیرد که به صورت یک محصول یا خدمت رسانه ای قابل عرضه به بازار، جمع آوری و مونتاژ شود. این کار را ناشران روزنامه، شبکه های تلویزیونی، ناشران رسانه و دیگران انجام می دهند.

مرحله آخر، مرحله «توزیع» است که به معنای تحویل دادن یک محصول رسانه ای به مقصد نهایی آن (مخاطبان) است.

توزیع محصول رسانه ای به شکل های مختلفی صورت می گیرد برای برخی از محصولات، این مرحله کاملا پیچیده است. خدمات تلویزیونی و رادیویی عموما از طریق امواج، ارسال می شود یا به وسیله زیرساخت های ارتباطی پهن باند هدایت می شود. با وجود این، توزیع خدمات تلویزیونی خصوصی، علاوه بر انتقال سیگنال ها، شامل فعالیت های رمز دار کردن و مدیریت مشتریان نیز می شود. روزنامه ها و ...."

X